{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

ÜYELİK İLE YAPACAĞINIZ İLK ALIŞVERİŞİNİZE ÖZEL %10 İNDİRİM: 'HOSGELDINIZ10'

PRÉFÉRENCES
Tercihler
Ülkeler
Dil
Türkçe
Para Birimi
TL

Teslimat

TESLİMAT

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde size bilgilendirme e-postası gönderilecektir. İlgili e-postada yer alan gönderi kodu üzerinden sipariş durumunu takip edebilirsiniz.

Ya da hesabına giriş sağlayarak, Siparişlerim bölümünden ilgili siparişin durumunu görebilirsiniz.

Gönderim seçenekleri ve kargo bedeli nedir?

Standart teslimat gönderiler ücretsizdir. Aynı gün teslimat seçeneğinin seçilmesi halinde, siparişinize ek bedeli bulunmaktadır.

Gönderi takibimi yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

Gönderinizin durumu 72 saat içinde değişmediyse, iletişim formumuz aracılığıyla Müşteri Hizmetleri departmanımıza ulaşabilirsiniz. Paketinizi hızlı bir şekilde bulmak ve size özel çözüm sunmak için, kargo yetkilimizle araştırma başlatacağız.

 

Teslimat adresimi hatalı girdim; ne yapmalıyım?

İletişim formundan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

Yurt dışına gönderim yapıyor musunuz?

www.sandro.com.tr sitesinden yaptığınız alışverişler sadece Türkiye sınırları içerisine teslim edilebilmektedir.  

Faturamı kaybettim; ne yapmalıyım?

destek@sandro.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.  

Siparişimi teslim alırken paket hasarlıydı, ne yapmalıyım?

Teslimat sırasında siparişini teslim aldığınıza dair onay verirken, mutlaka kargo görevlisinin yanında faturanız ile birlikte ürünlerini kontrol ediniz. Hasar veya eksik olması durumunda kargo görevlisinden ‘’Hasar tespit tutanağı’’ tutmasını isteyiniz ve hasarlı ürünleri teslim almadan iade olarak gönderiniz. Eğer bir problem yaşarsanız, her zaman destek@sandro.com.tr e-posta adresinden bize ulaşabilirsiniz.

İADE

İade prosedürü nedir?

Satın almış olduğun ürün sana ulaştıktan sonra 14 gün içinde, iade koşullarına uygun olması kaydıyla iade edebilirsin. İade etmek istediğin ürünü 1027281821 numaralı müşteri hesabına 2023281821 iade koduyla anlaşmalı kargo firmamız Yurtiçi Kargo'ya teslim edebilirsin.

Anlaşmalı kargo firması dışında, farklı bir kargo firması ile göndermen durumunda kargo bedeli ‘’ALICI’’ya aittir.

Değişim yapabilir miyim?

Siparişindeki ürünü farklı bir renk, beden veya farklı bir ürün ile değiştirmek istediğinde, değişim yapmak istediğiniz ürünü iade olarak göndermen ve talep ettiğin ürünler için yeni bir sipariş oluşturman gerekmektedir.