{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
{ "type": "pageViewed", "data": "" }
{ "type": "gtmStart" }

ÜYELİĞİNİZLE YAPACAĞINIZ YENİ SEZON ÜRÜNLERİNDE İLK ALIŞVERİŞİNİZE ÖZEL %10 İNDİRİM KODU: HOSGELDINIZ10

TERCİHLER
TR
Tercihler
Ülkeler
Dil
Türkçe
Para Birimi
TL

Genel Kullanım Koşulları

GENEL KOŞULLAR

 

Sizi www.sandro.com.tr adresindeki web sitemizi ("Site") kullanmadan ve/veya bir satın alma işlemi gerçekleştirmeden önce Genel Satış Hüküm ve Koşullarımızı ("GŞK") okumaya davet ediyoruz. Herhangi bir çevrimiçi satın alma işleminin, bu GŞK'nın tam olarak kabul edilmesi anlamına geldiğini lütfen unutmayın.

GŞK, bir tüketici ve profesyonel olmayan kişi olarak sizinle ve kayıtlı ofisi Maslak Mah. Büyükdere Cad. No: 249/4 Sarıyer/İstanbul adresinde bulunan ve İstanbul Ticaret Sicili Müdürlüğü’ne 810096-0 numarasıyla kayıtlı olan Doğuş Perakende Satış Giyim ve Aksesuar A.Ş. arasında geçerlidir. İşbu GŞK değişikliğe tabi olup, Site ve/veya mevzuattaki değişikliklere göre herhangi bir zamanda değiştirme hakkını saklı tutmaktayız. Sizin için geçerli olacak olanın, siparişinizi verdiğiniz sırada yürürlükte olan GŞK olduğunu size bildirmek isteriz.

Herhangi bir bilgi talebiniz için ve cevabınızı bu GŞK'da veya "Sık Sorulan Sorular bölümünde bulamadıysanız, doğrudan Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz:

- Burada bulunan iletişim formu aracılığıyla;

- 0212 800 30 00 numaralı telefondan (yerel arama) Pazartesiden Cumaya 08:00-17:00

1. MÜŞTERİ HESABINIZ

2. WEB SİTEMİZDEN NASIL SİPARİŞ VERİLİR?

3. MAĞAZADAKİ BİR ÜRÜNÜ NASIL REZERVE EDERİM?

4. ÜRÜNLERİMİZİN FİYATLARI

5. SİPARİŞİNİZ İÇİN NASIL ÖDEME YAPILIR?

6. SİPARİŞİNİZİN TESLİMATI

7. İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARIMIZ NELERDİR?

8. ÜRÜNLERİNİZ İÇİN HANGİ GARANTİLER VERİLİR?

9. KİŞİSEL VERİNİZ

10. SORUMLULUK VE MÜCBİR SEBEP

11. EKO-ORGANİZASYONLAR

12. ANLAŞMAZLIK HALLERİ

 

 1. MÜŞTERİ HESABINIZ

Sitemiz üzerinden sipariş vermek için "Hesap oluştur" bölümünden müşteri hesabı oluşturabilir veya müşteri hesabı oluşturmadan misafir olarak sipariş verebilirsiniz.

Hesabınızı oluşturmak şunları yapmanızı sağlar:

- gelecekteki satın alımlarınızı kolaylaştırmak için kişisel bilgilerinizi sağlamak;

- kişisel bilgilerinizi incelemek, değiştirmek ve güncellemek;

- sipariş vermeden önce kimliğinizi belirlemek;

- mevcut siparişlerinizi takip etmek, eski siparişlerinizin faturalarını incelemek.

Misafir olarak sipariş verirseniz sipariş numaranız ile e-posta yoluyla veya Sitemizdeki "Siparişimi takip et" sayfasından siparişinizin takibine erişebilirsiniz.

Sitemizden sipariş vererek, bir birey olduğunuzu onaylıyor ve ürünlerimizi kişisel kullanımınız için bir tüketicinin evinin olağan ihtiyaçlarına karşılık gelen miktarlarda satın alıyorsunuz. Sitemiz hiçbir koşulda profesyonel "müşteri" satıcılar tarafından kullanılamaz. Profesyonel bir müşteri tarafından açıkça onaylanacak bir siparişi reddetme hakkımız saklıdır.

Müşteri hesabınızın ve parolanızın gizliliğini korumanın yanı sıra bilgisayarınıza veya diğer ekipmanlarınıza erişimi kısıtlamaktan siz sorumlusunuz. Bu itibarla, müşteri hesabınızdan kaynaklanan tüm faaliyetlerden sorumlu olduğunuzu kabul etmektesiniz. Müşteri hesabınızın üçüncü bir şahıs tarafından kullanıldığından şüpheleniyorsanız, şifrenizi değiştirmenizi ve gerekirse sahte müşteri hesabını kapatmak için bizimle iletişime geçmenizi öneririz. Daha fazla bilgi için lütfen aşağıdaki sayfayı ziyaret edin: Parolanızı sıfırlama. 


2. WEB SİTEMİZDEN NASIL SİPARİŞ VERİLİR?

En sevdiğiniz ürünleri doğrudan Sitemizden sipariş edebilirsiniz.

Ürün teklifleri ve fiyatları, mevcut stoklar dahilinde, Site'de göründükleri sürece geçerlidir. Ticari işlemler olması durumunda, teklifin süresi size Site’de ve bültenlerimizde belirtilecektir. Ürünlerimiz geçici olarak mevcut olmayabilir, bu durum size ürün sayfasında bilgi verilecektir. "Mevcut Olmama Uyarısı" sayesinde, favori ürününüz tekrar stokta olur olmaz uyarı almak için sizi e-posta adresinizi girmeye davet ediyoruz.

Sipariş vermek hiç bu kadar basit olmadı!

- Ürünü, istediğiniz bedeni seçin ve sepete ekleyin. İstediğiniz zaman "Sepetim" butonuna tıklayarak sepetinizdeki ürün sayısını kontrol edebilir ve her biri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz. Sepetinize ilk ürünü ekledikten sonra "Alışverişe devam et" butonuna tıklayarak alışverişe devam edebilirsiniz;

- Sepetiniz tamamlandıktan sonra "Siparişimi tamamla" seçeneğine tıklayın;

- Müşteri hesabınıza giriş yapın, müşteri hesabınız yoksa oluşturun veya misafir olarak devam edin;

- İstediğiniz teslimat yöntemini seçin ve teslimat adresinizi tamamlayın;

- Ödeme yönteminizi seçin (ödeme yöntemleri hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki "Siparişiniz için ödeme nasıl yapılır?" makalesine bakın), tüm GŞK'yı okuyup kabul edin ve siparişinizin güvenli ödemesine geçin. Siparişinizin ödenmesi, bu GŞK'nın tam olarak kabul edildiği anlamına gelir;

- Siparişiniz onaylandı! Siparişinizi onaylayan bir e-posta alacaksınız.

Sipariş vererek, en az 18 yaşında olduğunuzu ve yasal ehliyete sahip olduğunuzu (veya reşit değilseniz, siparişinizi vermek için ebeveyn iznine sahip olduğunuzu) beyan etmiş olursunuz.

Lütfen siparişiniz sevk edilmeden önce size siparişinizi iptal etme imkânı verdiğimizi unutmayın. Bunu yapmak için kişisel alanınızda "Hesabım / Siparişlerim" bölümüne gidin ve "İptal" düğmesine tıklayın. Siparişinizi misafir olarak verdiyseniz, Sitemizde yer alan "Sipariş Takibi" sayfasında sizden istenen bilgileri sipariş numaranız ile birlikte doldurmanız gerekecektir. Bu sürenin ötesinde, siparişinizi iptal etmek isterseniz, siparişinizi aldıktan sonra bize iade etmelisiniz (aşağıdaki 7. maddeye bakın).

Siparişiniz tarafımızca hazırlandıktan sonra, ürünlerinizin kargoya verildiğini bildiren bir e-posta alacaksınız. Ardından, e-postada yer alan takip bilgilerinden siparişinizin yönlendirme durumunu takip edebileceksiniz. Herhangi bir e-posta almazsanız (siparişinizin onayı veya kargoya verilmemesi), daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Siparişinizi meşru bir nedenle iptal etmek zorunda kalabiliriz, örneğin:

- ürününüzün stokta olmadığı sırada sipariş verebildiğinizde: en kısa sürede sizi bilgilendireceğiz ve ürününüzün tutarını en kısa sürede iade edeceğiz;

- ödemeniz sırasında teknik bir hata göründüğünde;

- ürün sayfasına bariz bir hata girdiğinde (örneğin, ürünün temel özelliklerinde bir hata olduğunda veya açıkça yanlış bir fiyat görüntülendiğinde);

- hesabınızın veya ilgili siparişlerinizin hileli veya kötüye kullanıldığını fark ettiğimizde;

- makul olarak bu GŞK'yı ihlal ettiğinize inandığımızda.

3. ÜRÜNLERİMİZİN FİYATLARI

Ürünlerimizin fiyatları, tüm vergiler dahil, nakliye masrafları (teslimat yönteminizi seçtiğinizde size belirtilecektir) hariç olmak üzere, Sitede Türk Lirası cinsinden belirtilmiştir. Siparişinizin verildiği gün yürürlükte olan Katma Değer Vergisi (KDV) ve ticari faaliyetlerimiz için geçerli olan indirimler dikkate alınırlar.

Müşteri, ürünlerin fiyatlarının Site ve mağazalar arasında farklılık gösterebileceğini ve bu fiyat farkının hiçbir koşulda kısmen veya tamamen geri ödeme talebine esas teşkil edemeyeceğini kabul ve beyan eder. 

KDV iadesine tabi olması muhtemel satışların doğrudan mağazada yapılması gerektiğini unutmayın. Çevrimiçi satın alma yapılması durumunda KDV iadesi talebi başarılı olmayacaktır.

4. SİPARİŞİNİZ İÇİN NASIL ÖDEME YAPILIR?

Siparişinizin ödemesi doğrudan çevrimiçi olarak kredi/banka kartı (CB, Visa, MasterCard, American Express) ile yapılır. 

Ödemenizin ödeme sağlayıcımız tarafından onaylanmasından sonra, siparişinizin toplam tutarı banka hesabınızdan çekilecektir.

Tüm işlemlerinizin güvenli olduğundan ve yürürlükteki yasal hükümlere uygun olduğundan emin olmanızı isteriz: tüm verileriniz ödeme sağlayıcımızda sıkı bir gizlilik ve şifreleme çerçevesi içinde gerçekleştirilir.

Kredi kartı da dahil olmak üzere ödeme yöntemlerinize ilişkin kişisel verilerinize hiçbir zaman erişimimiz yoktur ve bunları sunucularımızda saklamıyoruz.

5. SİPARİŞİNİZİN TESLİMATI

5.1 Nereden ve nasıl teslim edilir?

Siparişleriniz, Türkiye’de aşağıdaki teslimat yöntemlerine göre size teslim edilebilir:

• Standart eve teslim: doğrudan seçtiğiniz adrese ücretsiz olarak teslim edilmesini sağlayın;

Siparişinizin kargoya verildiğine dair takip bilgilerini içeren e-postayı aldıktan sonra siparişinizin teslimatını takip edebileceksiniz.

Siparişinizin teslimatı sırasında evde bulunmamanız durumunda, eve teslimatlar için, siparişinizi geri alma yöntemlerini size bildirmek üzere size bir geçiş bildirimi verilecektir.

 

5.2 Ne zaman teslim edilir?

Siparişinizi verirken ürünlerinizin teslim süresi belirtilecektir. Yoğun dönemlerde (örneğin, Outlet tipi operasyonlar veya satış dönemlerinde) uzatılabileceğini lütfen unutmayın.

Teslimatın gecikmesi veya olmaması durumunda, sizi bizimle iletişime geçmeye davet ediyoruz:

- Burada bulunan iletişim formu aracılığıyla;

- 0212 800 30 00 numaralı telefondan (yerel arama) Pazartesiden Cumaya 08:00-17:00

6. İADE VE DEĞİŞİM ŞARTLARIMIZ NELERDİR?

Ürünlerinizin iadesini kolaylaştırmak için, 6.1'den 6.3'e kadar olan maddelerde açıklanan koşullar altında ürünlerinizi bize iade etmeniz için siparişinizin tarafımıza ulaşmasından itibaren size maksimum toplam 30 günlük bir süre veriyoruz. 

6.1 Bize iade etmek istediğiniz ürünlerin yeni (ürün etiketi kesilmemiş), giyilmemiş, kirlenmemiş ve orijinal ambalajında, yoksa eşdeğer korumayı garanti eden ambalajında ​​iade edilmiş olması gerekir.

Siparişiniz birkaç paket halinde teslim edilebilir. İlgili tüm sevk irsaliyelerinin eklenmesi şartıyla iadeler tek bir pakette yapılabilir.

Posta ile geri dönüşünüz iki adımda yapılır:

- Öncelikle siparişinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 günlük cayma süreniz bulunmaktadır. Bu süre zarfında cayma işleminizi gerçekleştirmelisiniz. Müşteri hesabınız varsa "Siparişlerim" bölümünden "Hesabım" alanına gitmeniz gerekmektedir. İlgili siparişi seçin ve " iade et" düğmesine tıklayın. 

Ayrıca, iletişim formumuzu ("İadeler ve geri ödemeler" sekmesi) doldurarak veya buradan erişilebilen para çekme formunu kullanarak bize para çekme işleminizi bildirme imkânınız olduğunu lütfen unutmayın. Bu durumda yine de siparişinizi aldıktan sonra 15 gün içinde iade etiketinizi düzenlemeniz gerekir.

-Ürün tarafınıza ulaştıktan sonra paketinizi posta yoluyla bize iade etmek için 14 günlük bir iade süreniz vardır. Bunu yapmak için:

 → İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri paketinizin üzerindeki irsaliyeden kontrol ediniz;

→ Bu irsaliyeyi, iade edilecek ürün/ürünlerin yanı sıra iade paketinize ekleyin;

→ Yurtiçi Kargo ile 2023281821 iade koduyla ürünlerinizi iade edebilirsiniz. 

6.2. Hesabıma geri ödeme ne zaman yapılacak?

İadenizin doğrulanması hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirildikten sonra, bir geri ödeme onay e-postası alacaksınız.

İade ettiğiniz ürün/ürünlere tekabül eden tutarı, iadenizin depolarımıza ulaştığı tarihten veya kargoya verildiğine dair belgenin ibrazından itibaren en geç 14 gün içinde iade etmeyi taahhüt ederiz.

Ayrıca, sunduğumuzdan farklı bir teslimat yöntemi seçerseniz, bu teslimat yöntemiyle ilgili masraflar size ait olacaktır.

Geri ödemeniz doğrudan kredi kartınıza bağlı hesaba yapılacaktır. Sistemlerimiz tarafından onaylanır onaylanmaz bir geri ödeme onay e-postası alacaksınız. İadenizin adımlarını doğrudan müşteri alanınızdan "Siparişlerim" bölümünden veya siparişinizi misafir olarak verdiyseniz "Sipariş takibi" bölümünden takip edebilirsiniz.

Yeni olmayan (ürün etiketi kesilmemiş olmalıdır), yıpranmış ve/veya kirlenmiş ve/veya zarar görmüş ve/veya etiketi eksik olan ürünler tarafınıza iade edilecek ve bedeli tarafınıza iade edilmeyecektir. 

6.3. Kişiye özel ürünlerinizin iadesi

Sitede kişiselleştirilebilen bazı ürün referansları sunuyoruz. Kişiye özel olmaları nedeniyle bu ürünler ile ilgili 7. madde hükümleri uygulanamaz ve ürünler iade edilemez.

7. ÜRÜNLERİNİZ İÇİN HANGİ GARANTİLER VERİLİR?

Ürünlerimiz yasal garantilerden, yani yasal garantiden ve gizli ayıplara karşı garantiden yararlanır. Bir satıcı olarak, fiilen aşağıdakileri yapmakla yükümlüyüz:

1. Satın aldığınız ürünlerin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümlerine uygun olmaması. Garanti, ürününüzün uygun olmadığı durumlarda, örneğin ürününüz bu ürünün genellikle kullanıldığı kullanımlara uygun olarak çalışmadığında veya verilen açıklamaya uymadığında geçerlidir;

2. ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca gizli ayıp halleri. Gizli ayıplara karşı garanti, ürününüz gizli bir ayıp içerdiğinde, yani satış anında ürünü kullanım için uygun olmayan veya bu kullanımı büyük ölçüde azaltan bir kusur içerdiğinde sizi kapsar.

Lütfen garantinin ve gizli ayıp hallerinin, ürünlerinizin yanlış kullanılması veya etiketlerimizde veya rötuşçularımız tarafından belirtilen bakım koşullarına uyulmaması durumunda uygulanamayacağını unutmayın.

Garanti ile hareket ederseniz, siz:

- Ürünün tesliminden itibaren iki (2) yıllık süreden yararlanma hakkına sahiptir;

- 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun uyarınca seçimlik haklarını kullanabilir;

Gizli ayıplara karşı teminatı 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un ilgili maddeleri uyarınca uygulanmasına karar verebilirsiniz. Bu durumda, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 11. maddesi uyarınca satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, imkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme arasında seçim yapabilirsiniz.

8. KİŞİSEL VERİLERİNİZ

Kişisel Verilerinizi azami dikkat ve gizlilikle ele alıyoruz.

Kişisel Verilerinizin yönetimi ve ticari tekliflerimizin ve haber bültenlerimizin gönderilmesi hakkında daha fazla bilgi için Kişisel Verilerin Korunması Politikamıza veya Çerez Politikamıza başvurabilirsiniz. 

9. SORUMLULUK VE MÜCBİR SEBEP

Sitede sattığımız ürünleri en yüksek doğrulukla açıklamayı ve burada yayınlanan bilgilerin mümkün olan en iyi koşullarda güncellenmesini sağlamayı taahhüt ediyoruz.

Mevzuatta tanımlanan mücbir sebeplerden kaynaklanan sözleşme yükümlülüklerimizden birinin ihlali durumunda sorumluluğumuz kabul edilemez. Özellikle, aşağıdakiler gibi kontrolümüz dışındaki olaylardan kaynaklanan emirlerinizin yerine getirilmemesinden veya yerine getirilmesindeki gecikmeden sorumlu tutulmayacağız:

• Grevler, kapatmalar veya diğer endüstriyel eylemler;

• Sivil huzursuzluk, isyan, işgal, terör saldırısı veya terör saldırısı tehdidi, savaş (ilan edilmiş olsun olmasın) veya savaş tehdidi veya hazırlığı;

• Yangın, patlama, fırtına, sel, deprem, çökme, salgın ve salgın ya da diğer doğal afetler;

• Demiryolu, gemi, uçak, karayolu veya diğer özel veya kamu ulaşım araçlarıyla ulaşımın imkansızlığı;

• Kamu ve özel telekomünikasyon ağlarını kullanmanın imkansızlığı;

• Herhangi bir hükümetin kanunları, kararnameleri, mevzuatı, düzenlemeleri veya kısıtlamaları (örn. mağazaların idari olarak kapatılması);

• Deniz, posta veya diğer ulaşım arızaları veya kazaları.

Mücbir sebep hali devam ettiği sürece GŞK'nın yürütülmesi durdurulacak ve uygulama ve teslim süreleri buna göre uzatılacaktır. Bununla birlikte, mücbir sebep durumuna son vermek veya mücbir sebep durumuna rağmen sözleşmeden doğan yükümlülüklerimizi yerine getirmemizi sağlayacak bir çözüm bulmak için elimizden gelenin en iyisini yapacağımızı lütfen unutmayın.

 10. EKO-ORGANİZASYONLAR

Lütfen eko-kuruluşun siciline kayıtlı olduğumuzu ve aşağıdaki benzersiz tanımlayıcılar altında eko-katkılarımızla güncel olduğumuzu unutmayın:

- FR219117_01CEMX, ADEME tarafından yayınlanan ve CITEO tarafından iletilen, amacı paketleme yükümlülüklerine uygunluğun izlenmesini ve kontrolünü kolaylaştırmak olan EPR (Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu);

- FR219117_11FYXU, ADEME tarafından yayınlanan ve Re_fashion tarafından iletilen, amacı tekstil, ayakkabı ve ev tekstili için yükümlülüklere uygunluğun izlenmesini ve kontrolünü kolaylaştırmak olan EPR (Genişletilmiş Üretici Sorumluluğu). 

11. ANLAŞMAZLIK HALLERİ

İstemiyoruz ama bazen aynı fikirde değiliz!

GŞK'mızın Türk hukukuna tabi olduğunu ve siparişlerinizin, sipariş verdiğiniz gün yürürlükte olan GŞK'ya tabi olduğunu lütfen unutmayın.

Anlaşmazlık durumunda, birlikte dostane bir çözüm aramak için sizi bizimle iletişime geçmeye davet ediyoruz:

- Burada bulunan iletişim formu aracılığıyla;

-  0212 800 30 00 numaralı telefondan (yerel arama) Pazartesiden Cumaya 08:00-17:00

Maalesef dostane bir çözüme varamazsak, o zaman İstanbul Merkez (Çağlayan) Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkili olacak ve Türk hukuku uygulanacaktır.